Uwzględnione zostaną również osoby dorosłe o dochodzie do 100 procent poziomu ubóstwa. Będą dostępne dotacje, aby pomóc osobom o dochodach od 100 do 300 procent poziomu ubóstwa, aby kupić ubezpieczenie. Nowy rynek państwowy pozwoli mieszkańcom nabyć zatwierdzone ubezpieczenie zdrowotne z dolarów przed opodatkowaniem. Diabeł, jak zawsze, jest w szczegółach, a niektóre aspekty tego planu mogą okazać się problematyczne. Pierwsze pytanie dotyczy tego, czy obecny pakiet finansowania wygeneruje wystarczające fundusze na utrzymanie programu. Równie ważne jest to, czy składki będą zbyt drogie dla osób o średnich dochodach, zważywszy, że przepisy prawne wymagają dość hojnych korzyści, które zwykle znajdują się w większości prywatnych planów ubezpieczeń zdrowotnych, ale ograniczają włączenie wysokiego poziomu podziału kosztów pacjentów. Plan pozwala jednak na stosowanie planów o dużym odliczeniu, jeśli są one częścią planu kont oszczędnościowych. Ustawa również podejmuje pewne, aczkolwiek bardzo ograniczone, kroki w celu zmniejszenia kosztów prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Płatności w ramach państwowej pomocy medycznej dla szpitali i lekarzy wzrosną o 90 milionów USD każdego roku w ciągu najbliższych trzech lat, co pozwoli im lepiej dostosować się do prywatnych płatności ubezpieczeniowych. Obecnie prywatni płatnicy są pośrednio opodatkowani w celu wyrównania niedoborów w płatnościach Medicaid.
Wiele szczegółów planu Massachusetts musi jeszcze zostać opracowanych. Nie wiemy dokładnie, jak będą wyglądać nowe plany ubezpieczeniowe, ile będą one kosztować i czy dotacje rządowe okażą się odpowiednie. Koszt reformy będzie zależał od faktycznej ceny dostępnych planów i poziomów subsydiów, która nie będzie znana, dopóki nie zostaną opracowane rozporządzenia, a ubezpieczyciele i plany zdrowotne oferują nowe produkty na ten rynek. Chociaż nowe prawo stanowi monumentalną zmianę, która zmieni życie ludzi, nie jest doskonałe, a udoskonalenia będą musiały zostać wprowadzone – zarówno w Massachusetts, jak iw wielu stanach, które badają podobne opcje.
Żadne państwo nie skopiuje dokładnie podejścia Massachusetts, ale wielu już poważnie patrzy na swój nowy plan. Niektóre stany mogą chcieć przetestować szersze wykorzystanie tańszych, wysokodochodowych planów, a tym samym rozciągnąć istniejące fundusze na więcej osób. Inni mogą poruszać się bardziej agresywnie, aby wymagać od pracodawców oferowania ubezpieczenia zdrowotnego lub pokrycia większej części kosztów. Takie podejście graj lub płać stworzy większą równość między firmami, które oferują ubezpieczenie zdrowotne, a tymi, które tego nie robią.
Potrzebne są większe eksperymenty, aby znaleźć realistyczne sposoby kontrolowania kosztów opieki zdrowotnej. Państwa mogłyby na przykład zapewnić reasekurację w przypadku spraw o wysokich kosztach, wymagających lepszego zarządzania opieką nad pacjentami, którzy potrzebują najdroższych interwencji. Taka taktyka rozłożyłaby koszty takich przypadków w szerokim zakresie na ludność państwa, tak jak powinno funkcjonować ubezpieczenie. Dzięki temu prywatne ubezpieczenie byłoby tańsze i mogłoby zmniejszyć ogólne wydatki na opiekę zdrowotną.
Chociaż bez wątpienia będziemy nadal spierać się o szczegóły reformy ubezpieczeń, niektóre lekcje są już jasne. Szpitale, lekarze i inni pracownicy służby zdrowia muszą być częścią dyskusji. Muszą poprowadzić szerszą koalicję polityczną obejmującą pacjentów
[podobne: terapia behawioralno poznawcza wrocław, opinie znany lekarz, kąpiel w soli himalajskiej ]
[hasła pokrewne: sagatia, góral kościerzyna, pasjoniści łódź ]
Comments are closed.
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: skup ziół[…]
Badaja badaja i nic
[..] Cytowany fragment: oleje[…]
Nie wiem już co robić